söndag 16 augusti 2009

Vänskaper och plåtningar minsann

Jag och Hannah har lagt åtta månader av iskall bekantskapsuppsägning bakom oss. Efter gårdagens händelse känns det bara som världens största petitess. Dessutom är jag inte arg längre, och har inte varit det på flera månader. Det känns rätt och vi kanske ses någon dag snart, t o m. 

Idag har jag varit skakig hela dagen, blandat med pirr för hösten. Jag har gått omkring med en enorm halsduk hela dagen, och kofta, tills jag insåg att det var lite för varmt. 
Sedan har jag pratat med Samuel som var fin och peppade ny plåtning om 1,5 v och var peppande som fan överhuvudtaget. Han är en otroligt fin ny bekantskap i mitt liv. (Med espressomaskin.) Dessutom kommer vi vara i Paris samtidigt! Med den enkla skillnaden att han bor gratis på lyxhotell mitt i smeten medan jag och Tove kommer bo dyrt (i jämförelse) i förorten. Fick en bild från dragqueensminkingsplåtningen skickad till mig. Är strängt förbjuden att lägga upp den innan han visat upp den och hela sessionen för kunder, men jag måste medge att den var ganska fantastisk. Väldigt fantastisk faktiskt. 

Inga kommentarer: