måndag 3 augusti 2009

UNDERBAR KVÄLL!

Igår var jag på avslutningsfesten, REHAB med klubb Fète, Subjekt och Defekt. Herregud, vilken kväll! Jag hade ställt in mig på att det skulle bli den bästa kvällen under pride, men med tanke på mina höga förväntningar trodde jag inte att det skulle bli över mina förväntningar. Det var så jävla bra musik, folk var så jävla snygga, folk var så jävla glada, alla dansade så hysteriskt mycket och det var mycket folk. Jullan och Sannah kom inte ens in. Jag hade så roligt! Helt underbart roligt! Åh! Det går inte ens att mäta sig med någon av de andra festerna. 

Jag ville inte att det skulle ta slut men efter att ha gått hem och inte varit hemma förrän runt halv fyra så slet jag av mig kläderna och somnade på en gång. Jag är så sliten, men det var det värt. Det är bara pride en gång om året och jag längtar redan till nästa. För ovanlighetens skull, måste jag säga. Jag brukar vara trött på alla jävla homos men det är jag inte alls. Bring me back and give me more!

Idag ska jag på möte med Samuel och co, inför plåtningen på onsdag. I have to shape up, det får inte synas att jag festat fem dagar på raken. Trots allt är det mitt första betal-modelljobb, jag måste vara lite värdig.

Fick en helkroppsversion av denna bild. 
Samuels hemsida: www.blurred.se

Inga kommentarer: