torsdag 13 augusti 2009

Ficks och dålig musik

Igår var det fest! Först en massa fina vänner hos mig och sedan drog vi till Ficks. Jag fattar inte vad som har hänt med Kornél. Han låg delad etta med Cristian Dinamarca gällande mina favorit-djs, och han fick mig att börja lyssna på t ex Vitalic som är ett av mina absouta favoritband. Igår var det bara loungehouse, av den traditionella stilen som innebär "hissmusik med ett beat".  Hela kvällen. Det var bara roligt att dansa till om man intensivt fantiserade ihop att det snart skulle hända något i musiken, vilket självfallet inte hände. Iallafall hade det inte gjort det kl två, då jag drog hem. Men well, det var en fin kväll iallafall! 

Vaknade kl åtta imorse av den gassande solen på min huvudkudde. Jag behöver nya persienner, nu. 
Jag har gjort scones och ska ta det skitlugnt innan jag städar efter igår. Börjar jobba fyra och det ska bli fint, undrar vem jag jobbar med ikväll. Sedan myskväll med Jullan. Vi har börjat gå tillbaka till det kombostadiet vi hade när vi precis flyttade ihop, innan alla flickvänner hit och dit. Det tycker jag om. 




Inga kommentarer: