onsdag 5 augusti 2009

behind the scenes-bilder från dagens 14timmiga fotodag.

Tre timmars sömn senare begav jag mig till denna fotosession i tre delar och teman. Så jävla kul! Modell nr 2 är Martina som är med i Upmodels. Fotograf var Samuel Fernström, underbara Samuel, och Victor som jag dessvärre inte har något efternamn på men som är mycket ödmjuk, varm och trevlig. Make up-artist var Petra Heikkinen, som jag är bekant med sedan Schwartskopf och som är grym! På alla vis. Dessa bilder är i fantastisk o-ordning:
Jag i och utan nötskal. 
Petras fab high heels som jag använde under två av tre sessioner och inte kunde gå i men stå i! (Och springa, då en lastbil höll på att köra över mig) Inte illa.
Premiär för mina första lösögonfransar. Och mer därtill.

Såhär still satt jag aldrig i onödan. Detta rörde sig om ansiktsbilder.

Petra i all sin prakt. 

Martina! Och så Samuels ständiga envishet att ligga och skräpa på marken.

Street-sessionen. Jag var skittaggad och jävligt glad och rätt tjusig också.


Vackra, blott 16åriga Martina som bar upp min klänning med längre ben än jag. Jag är en gammal räv. En vit sådan.


Finmännen!!!! Samuel och Victor i full färd med att hålla kvar frukosten i munnen.


Underbar, skittidig morgon. Halv sju var klockan.

Inga kommentarer: