måndag 20 april 2009

Trött som fan.


Jag har träningsvärk. Det är inte ett lätt liv att vara en så hård sportutövare som jag. Jag lägger mig själv, sover själv, kliver upp själv. Lagar mat själv, stökar ned själv, går på toa själv, spelar gitarr själv.  Shoppar själv. Dricker öl själv. (Åtminstone för jag ölen till munnen själv. Sitter förhoppningsvis inte själv.) Klättrar över mitt berg av kläder i mitt rum själv. Är jävligt snäll och rolig själv. Knullar själv. (Till största delen med mig själv.) Tar emot både kritik och beröm själv. Tröstar vänner själv. Tröstar mig själv själv. Gnäller själv. Hjälper dessutom mer eller mindre aggressiva tanter med uppvak, upplyft, rumsorientering, toalettbesök, kramar, bekräftelse, underhållning, påklädning, matning, läggning, aktiviteter, gympa. 
Sportigast i stan skulle jag vilja påstå! Gullig också. Fem fyrar. 

Inga kommentarer: