måndag 16 mars 2009

Bajs och Malena

Jag ska aldrig mer äta såhär mycket. Jag har ätit konstant hela dagen, mår illa som fan och har precis bajsat ut min vikt * 3. Nej, spröda sallader med vattendressing blir nästa steg i livet.

Idag har jag jobbat tolv (12) timmar. Fått höra "tror du min man vill skiljas?" underdrivet räknat 20 ggr i timman. Men de är så himla fina, jag blir verkligen glad av mitt jobb. 12 timmar är en lätt match (eller kanske speciellt när man inte jobbat på en månad.) Ska upp igen om sex timmar.

Imorgon ska jag bli fotad, tillsammans med allt jag äger. Jag kommer inte få plats, än mindre kommer Sannah (fröken 158 cm kort med Canon) få plats att fota.

(För att ni undrar: Jag hejade på Caroline af Ugglas och Alcazar. Malena hade en låt jag verkligen inte tycker om. Den vann. Jag gillar dock Norges schlagerbidrag jag blev introducerad för idag, speciellt introt)
Nedan: min gulliga kombo och jag.

Inga kommentarer: