torsdag 1 januari 2009

Världens lugnaste nyår.


GODMORGON!
Det är min hand som viftar på bilden, lite tjusigt till vänster sådär.
Jag hade världens lugnaste nyår. Tove blev sjuk så jag och Carolin bestämde oss för trerätters.
1. Avocado med en röra. Röran = en liten tetra gräddfil, en klyfta vitlök, en rödlök, smula fetaost 150 g, två limeklyftor, svartpeppar.
2. Gnocchi med ädelostsås.
3. Hallonsmoothie. (Fast den orkade vi inte göra så vi åt ostchips istället)

Jag hade köpt två flaskor bubbel men vi skålade i champis istället och la oss strax efter tolvslaget. Låter boring men det var oerhört skönt. Min syster ringde mig vid halv ett och beskyllde oss för att vara de värsta pensionärer hon stött på. Äh! Jag tar igen allt i helgen.
Dessutom fick jag drama av mina drömmar om flatfester, och dessutom en ickedröm (sk IRL) när jullan vinglade omkring i hallen och yrade.


Inga kommentarer: