onsdag 7 januari 2009

positivast i hela världen.



Dagens + och - hittills. Börjar med det negativa eftersom att jag är en sådan fantastiskt positiv person:

MINUS -
* Svaret från Magnus. Trist och kort.
Självklart ska du ha filerna.
Jag ska ta tagi det snart. Har jobbat varje dag i dec och det är alla i jan.

mvh
/magnus
*
Träningsvärk
* Tappat bort min älskade, älskade baddräkt på Eriksdalsbadet och den gick ej att återfinna. Dagens stora depression.
* Fallfärdig lägenhet. Alltid på topplistan.

PLUS +
* Vårkänsla. Sol!
* Bara fyratimmars jobb idag
* Underbar fika med två på S
* Gott kaffe!
* Inspiration och glädje
* Mail av tjejer som skriver att jag är snygg. Mer sådant!
* Copacabana (www.kafecopacabana.com) (även på hysteriskt glada bilden ovan) är världens bästa fik. Fem år av stammishet, i våras var det inte så kul men nu är det fantastiskt igen. Åh!

Många fler plus än minus!! Inget får någonsin kalla mig tjurig/negativ/pessimist/boring igen. Jag är en kvinna av lycka och positiv energi. Detta har varit en toppenvecka. Och i helgen ska jag till Sundsvall och leka Dallas och utnyttja roomservice och stjäla handdukar. Gärna morgonrockar också.

1 kommentar:

Anonym sa...

En bra dag kan alltid bli bättre, så: Du är snygg! :D