söndag 25 januari 2009

Fans, Ace och ett skratt som aldrig tog slut.

Jag, George och Sannah begav oss till Tove som hade kusin med vänner på besök. Såhär började allt och slutade aldrig:




Därefter begav vi oss mot en 1,5 h lång kö utanför Aces 3årsjubileum. Halvtimman av köande var ganska trist men sedan började vi prata med männen framför oss, om depressiva låtar osv. Jag skulle skicka över en av mina låtar till hans mobil (jag tar varje chans att sprida mig, förstås) och då sa han "Va! Är det du som är Yrla?" Jag sa att jo det var det väl? Och han frågade om jag skrivit Time killing och sa att den har världens bästa text (?) och är en av hans absoluta favoritlåtar och han ryckte tag i sin vän som var minst lika imponerad och visade att han hade den på sin mp3 och de ville fota mig och jag var sådär töntigt glad över det hela. Inte så konstigt kanske.
Sedan blev jag bjuden på shots och dansade i bollklänningen och Cristian Dinamarca har gått om Kornél som min favoritdj. Han är helt, helt fantastisk. Alla låtar han spelar är totalt underbara och mixarna klockrena. Såg att 2 many dj´s ska spela på Debaser medis den 6e februari och jag ser framemot det av hela mitt hjärta. Februari ser ut att bli en underbar månad.

1 kommentar:

George sa...

Fan vilket stört garv alltså. Börjar nästan garva igen när jag hör det.