torsdag 15 januari 2009

Bebisar och vårfika.

I förrgår var jag hemma hos Mimmi och hennes 7veckorsbebi Molly. Hon är det sötaste jag sett i hela mitt liv (bilder kommer snart) och jag ansträngde mig hårt för att få henne att tro att jag var pappa. Det gick ganska bra, anser jag. Hon grät iallafall när jag gick?
Mina moderskänslor är på topp. Jag vill helst ha barn nu, nu, nu. Men även om det dröjer femton år så inser jag ändå fakta: det kostar en miljard (nästan) att inseminera. Jag måste börja spara pengar redan nu. På allvar, a la sparkonto kanske? En kvinna skall göra som sig bör.


Jag längtar efter vår!! Och vårfika. Den 26e Mars, på Copacabana. Boka in redan nu. Det blir 5e året i rad nu. Förra året var lite misslyckat för det var kallt (!) och vi fick sitta inne. Detta ska vi inte vara med om i år. Så ni är alla välkomna.

Inga kommentarer: