söndag 28 december 2008

En kropp kan man tillfredställa, m.m

En spännande kväll hemma hos George och Sannah med hemlagad risgrynsgröt, en flaska rödvin och Tove + Christoffer. Då kom vi in på vad man kan göra med människokroppen. Efter detta samtal började vi prata jobbiga bajshistorier, kisshistorier,och spyhistorier. Detta finns tyvärr inte dokumenterat så ni får hålla till godo med nedanstående. Det bästa är Tove som skrattar genom hela filmen:



Nedan är en mycket vacker människa. På alla vis.




Just det! Detta har jag stulit från Toves blogg som är trevlig och förtjusande.
Dagens roligaste tillfälle: Morotssticks i ugn med olivolja, salt och peppar. Gott också! Och himla kul! Jag är kreativ när jag vill.
Dagens härligaste människa: Alla jag umgåtts med: Sannah, George, Bulan.
Dagens bästa låt: Adrian Lux - Strawberry (Markus Rombo remix) som jag laddade ned från Sthlm Beat Connection. Fruktansvärt, hysteriskt bra. Ladda ned!
Dagens skratt: Jag och Jullan på Copa. Hysterisk högt. "I find it hard to tent you, i find it hard to tent. when people tent in circles it´s a very very mät watt. mät watt." På tal om watt så gick propparna idag, för 5e gången på en vecka. Förfallet hus.com

Inga kommentarer: