lördag 20 december 2008

Avskurna snoppar och känsliga män.

I förrgår kväll idkade jag platoniskt umgänge med George och Sannah. Vi tittade på ett helt fantastisk dokumentär om två bögar som funnit varandra på olika sätt. Den ena hade en livsdröm att äta upp en annan man och ha honom inuti sig för alltid, som en kärleksakt. Den andra mannen ville ha sin penis avskuren och uppäten. De fann varandra på internet och fullbordade denna lovemaking. Det var oerhört intressant och det jag ansåg vara det sorgliga i det hela var att ingen av dem var nöjda. Medan den ene låg och förblödde på grund av sin avkurna snopp och var ledsen över att det inte givit honom den ultimata smärta och orgasm som han trott tyckte heller inte den andra att det kändes så speciellt att äta av honom som han trott. En misslyckad, extremt brutal kärlekssaga helt enkelt. 
De visade inga bilder men George ville byta kanal och sa "usch, jag svimmar" och sådant som man brukar säga när man anser saker vara obehagliga. Han gick efter ett tag och skulle hämta ett glas vatten varpå jag och sannah hör en duns och allt vi ser är George ben och vatten som flyger ut. Vi springer fram till honom. Han ligger och skakar, ögonen rullar och han frågar var han är gång på gång. När han kvicknat till ordentligt och återhämtat sig lite säger han att han fick bilder i huvudet och att det säkert "är en killgrej" att reagera så. Åh, George. Jag kommer aldrig våga psyka honom på biljard i framtiden.

Inga kommentarer: