onsdag 13 februari 2013

Tantromantik etc

Tant 102 år (konstant hög på livet): Åååååååh, oooooh dina ögon är som nyutslagna blomster. PRECIS som nyutslagna blomster!



 Det mest romantiska jag hört, men jag tycker det låter en smula obehagligt. Vad innebär det i praktiken?
Nyutslagna blomsterögon

--

Nu är det 4 dagar tills jag åker hem med mitt lilla kattbarn. Har förberett: skurat kattlådan och hällt i sand, dammsugit och ställt fram matskålar, byggt ihop klätterträd, satt upp namnskyld på dörren "Här bor Niki & Siv".

Här följer ett magnifikt litet bildspel:
Mia och jag laddade för byggeri med mycket sött mousserande, 

Klart!



Från soffan syns inte katträdet överhuvudtaget. 

Tjusigare underlägg har nog ingen katti. 


Krafsar hon på mina tapeter åker hon ut.

Lill-äpplet får vaccin. Blev sur. 

Inga kommentarer: