torsdag 7 februari 2013

Glassfärg, gullband och så vidare

Man ska enligt Vetenskapen (som jag ofta är småskeptisk till) bli glad av att träna. Jag blir ofta helt nere istället. Varför är det så? Hänger det ihop med att jag somnar av energidryck?



Följande saker har jag sysslat med senaste dagarna:
1. Målat hyllorna i min klädkammare. Glassfärg. Fick därefter för mig att jag skulle "fräscha upp" de vita väggarna med vit färg. Utan maskeringstejp. Utan golvpapper.
Resultat: ....

Obs: Bilden nedan är tagen innan jag gick loss på den vita färgen


                            
Bidde glassfärg över. Den fick Siv. 
2. Sedan har jag kommit vidare till slutsteget på HSM (musikhögskolan i Gbg), till musik -och ljudproduktion-utbildningen! Nu ska jag göra något prov av något slag. Kanske dansa personlighetsdans, som på DI? Isåfall har jag skillsen.




3. Och så har jag repat med mitt ljuva band. Ni är bäst. Puzz.



1 kommentar:

Anonym sa...

Det har du ärvt av din mamma. Som somnar av uppiggande örter och blir pigg av konstiga örter som man ska somna av. Vi är helt enkelt tvärtom. Eller snarare, alla andra är fel. Puss, Ma