torsdag 24 januari 2013

Paris vs Livets bästa kalas

Det kommer inte att kännas alltför roligt på lördag då det är smygpremiär av filmen i Paris och jag inte kommer att vara på plats.
Men det kan hända att jag får en ganska trevlig helg ändå. Åker till Stockholm imorgon för att gå på:
1. Maya Jane Coles på Berns, fredag.
2. Privat releasefest för nya the Knife-videon, lördag.

Extremt nervös inför båda. MJC för att jag inte vet hur jag kommer bete mig. Releasefesten för att jag ska gå dit helt allena eftersom att Anna är i Paris och jag inte vet någon annan som står uppskriven och kan komma in.
Det blir ett äventyr.
Har jag extrem tur får jag hänga med Sivan på måndag också.


Jag har en del panik över alla utgifter jag har just nu. Som om inte allt vore nog redan med mastring, alla mängder jag är skyldig mina föräldrar, etc etc, så fick jag ett tjusigt brev från csn idag som skrev att jag nu ska börja betala av till dem. Festligt! Löste det hela med att ta ett bad.

Ska nu packa men vill mest bara sova.


Inga kommentarer: