tisdag 22 januari 2013

Hjälp mig. SNÄLLA

Kära bloggläsare. 
Nöden har ingen lag. Kattklösträdstillverkare har ingen smak.
Men ett klösträd ska hon ha, min lilla Siv-smula. Och nu är det lite pest -eller kolera jag frågar om, men de bästa jag hittat i någorlunda rimlig prisklass. VILKET av dessa två träd ska hon ha? (Båda går från golv till tak.) Hjälp. Det är mitt vardagsrums heder som står på spel.
1.

2.



Som tack på förhand får ni en liten skärmdump från en chatkonversation mellan mig och Anna på Facebook. Så nära IRL som det går att komma fast bakom varsin skärm. Anna står för allra första raden då namnet inte syns:



4 kommentarer:

KnuzZ sa...

För en sprallig katt är nog den gråa ett fantastiskt val;)

Jessica sa...

Tvåan är snyggare, men ettan ser "roligast" ut!

Nettan Kock sa...

Ammän nummer ett tycker jag ser roligast ut! Ta den! Kan du inte skärma av med ett vackert gardintyg om du vill visa vardagsrummet från en proper sida?

Far sa...

Ettan ser skojigast ut med stege o allt! Den blir bra för en liten katt.