lördag 15 december 2012

Små listor.

Nästa vecka blir en spännande vecka, såsom att:
1. Nya trailern till filmen kommer upp på YouTube!
2. Jag ska åka det tjusiga Blå Tåget till Stockholm.
3. Jag ska hälsa på min storörade Siv i Eskilstuna för första gången.
4. Jag ska försöka överleva på 141 kr tills den 21 Dec. Blir en utmaning! (Men borde gå.)

Istället för att mixat musik musik idag har jag:
1. Kokat sylt.
2. Julshoppat till min systerson (Bara så att alla är beredda: han är den enda som får julklappar av mig i år. Förutom Siv som ska få en stor, ful och - för henne - underbar klätterställning i efterskott.)
3. Ätit en lång lunch med Anna. Med te efteråt. Och kaffe.
4. Julpysslat. Apelsiner med nejlikor i mörkröda snören. Tog en jävla tid för en nybörjare.

Och nu ska jag på galej i vinterkylan.


Inga kommentarer: