torsdag 6 december 2012

Lissi Dancefloor Disaster och bullbak.

Nu är jag nästan klar med remixen till Lissi Dancefloor Disasters kommande singel. Jag fick filerna för sex dagar sedan, satt en timme i lördags, en timme igår morse och sedan ett par timmar på eftermiddagen och kvällen. Fem minuter och trettioen sekunder är den, och jag är mycket nöjd såhär långt. Bara slutmixen kvar. Det känns sannerligen skönt att jag KAN jobba snabbt om jag bara sätter mig ned på min rumpa. Och skönt att jag är 15 dagar före deadline. Nu kan jag snart koncentrera mig på filmlåtarna.
Kommer inte ha tid att träffa någon, men det är det värt.

Nyttigt lussebak med en halv dl socker istället för tre. (Sockret tog slut) Titta pungråttan på B2 och snippelippan på C1

Har julpyntat för första gången i mitt liv! Stolt. 

Mitt nya ljuva påslakan i samlingen

En musikjobbavstickare till Sannah där det bjöds på bonde, glögg och tomtebloss.


Inga kommentarer: