onsdag 14 november 2012

Stressad själ och spänning

Igår somnade jag 17:00 och sov till 09:00 imorse. Då kan man ana hur slut jag är i kropp och huvud. Främst det senare. Och nu är jag extremt trött igen.
Idag har jag unnat mig mat i goda vänners lag, god vintershopping och en god stund med mig själv.

Sedan har jag fått se första utkastet av filmtrailern med min musik på. Jag förvånas hela tiden hur bra något kan bli. Och plötsligt blev det hela lite verkligare. Och det hela är så häftigt. Kan ni förstå? Massor av min musik på en fantastisk film som massor av människor i olika delar av världen kommer att se. Förhoppningsvis även ni. Alltså.  

Fick paket från Paris och Sophia! Så jäkla fint. 


Ck och Alice och Weekdayshopping. Som i gamla dagar. Dessa är vänner jag älskar. 

1 kommentar:

Anna sa...

Paketet!! Alltså. Så gulligt att jag kreverar!