lördag 10 november 2012

Fantastisk låt och inte lika fantastiskt hår.

Det är sannerligen inte lätt att vara tant i sinnet. Igår bangade alla andra tanter utgång, men jag och Mattias ville då rakt inte svika varandra, trots en enorm trötthet, och gick på Dubstep Bastards. Fantastisk musik och vi gjorde som vi brukar: dansade nonstop i 1,5 h och gick sedan hem.
På min och Mattias lilla förfest introducerade han följande låt för mig, och den är så bra att det inte är sant. Lyssna och njut av perfektionen. 

Jag färgade håret igår och det blev inte alls den färg jag tänkt. Det skulle bli kopparblond; det blev mörkvinrött. Men det är bara att vara tyst och njuta.
Jag jobbar hela tiden och borde vara hemma hela tiden och jobba på filmmusiken. Men imorgon ska jag vara ledig, rensa (en annans) ventil och mixa. Men nu ska här jobbas.

Inga kommentarer: