fredag 27 juli 2012

Två dagar Queertopia

                              Lite bilder från Queertopia. 
Crazy bitch in a Cave fick mig att inse att min svall kunna varit mer svallande. Hen har inte klippt sig på 14 år.
                                                     Lo och jag spelade på fredagen.
                                                 Det frodades många sniglar på vårt tält.
                                                                        Vår danspublik.

                                                                Jag var där. Minsann.

                                                                    Lättölspicknick


                                          Alla sprang omkring med nya tatueringar. Utom jag.
                                                                   The Smittens.

Inga kommentarer: