lördag 23 juni 2012

Midsommarpingis och remixslutmix

Midsommar firade jag med vänner, mycket rom, mycket grillat, lite Rappakalja och pingis hela natten, utan att överdriva minsta smula. Pingis är nästan, nästan lika roligt som badminton.


Väntan på vagn, och där tänkte jag "en får vara glad att en har ett så tjusigt paraply ändå" och innan jag hunnit tänka klart ändå-et så hade det gått sönder. 
                                                    Sannahs stek var större än henne. 
                                Här hade jag, Karl och Åsa åkt åt fel håll och nästa buss gick om två timmar. 


                                                 Och här traskade jag hem från Olskroken.




Sedan är min M.I.A-remixBucky Done Gun klar klar klar, bara slutmix och någon typ av hemmasnickrad mastring så! Snart på en Soundcloud och en Youtube nära dig.

Inga kommentarer: