tisdag 17 april 2012

Studioliv dag 6

Igår fick jag reda på att jag skulle spela in en låt på spanska idag, som jag aldrig sjungit tidigare. Försökte pressa in fraseringarna i mitt huvud kring midnatt och prick klockan nio imorse började jag skråla i högan sky här hemma. Jag kan bara hoppas att mina grannar tyckte att det var ljuvlig skönsång. Övade spanskasången (utan att förstå vad jag sjöng mer än något om en måne) och min bluesdänga tills jag blev blågrön och denna brutalintensiva uppsjungning resulterade i att jag sällan sjungit så bra, och jag satte spanska låten i två tagningar och min låt i en solotagning. Jag vill alltid göra duetter med Jonas. Så himla roligt. Alltså, studion. Lämna mig ej.




1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenare!
Gillar verkligen din blogg & din musik. Kan du inte som storbloggarna (inga jämförelser i övrigt :) ha en frågestund?