onsdag 22 februari 2012

Hjärtattack och fyra fyrar för min vän

Jag har aldrig varit så stressad i hela mitt liv som denna vecka. Fått panik för minsta lilla och kändes som att hjärtat skulle stanna då jag stod i duschen. Det är alldeles för mycket i mitt huvud. Nu har jag (nästan) bestämt vad jag ska göra på intagningsprovet (HSM) och fått det framflyttat en dag.
Nu håller jag på att bli sjuk, vilket är helt förbjudet. Det får bara inte hända. Jag måste lugna ned mig, annars kommer det att gå illa.

Allt är kaos, men i Mars ska det blir bra. Har jag och Hannah bestämt. Och något horoskop i en skittidning jag läste i början av Januari. Förlitar mig stenhårt på detta.

Imorgon har Alice releasefest på Jazzhuset och hon har fått en fyra i alla recensioner jag läst (nästan en femma i GP) så kom och se och köp skivan! Såhär såg det ut när hon, Ck, Emma och Olle spelade i nyhetsmorgon igår. Så jävla fint.
Alice%20b%20med%20l%C3%A5ten%20Kullaviks%20hamn

Och denna låt handlar om mig, Ck och Alice förra hösten:
Alice%20b%20med%20l%C3%A5ten%20Vi%20har%20ingenstans%20att%20ta%20v%C3%A4gen

1 kommentar:

KnuzZ sa...

Ohhhhhhhh! Det går bra nu:) Både för dig och Alice! Njut!