fredag 18 november 2011

Buhu.

Jag trodde jag var stressad INNAN igår, men det var uppenbarligen ingenting.
Just nu är det följande:
* Ansökningar till ljuddesignutbildningar med intagningsprov som fick mig att börja böla när jag läste dem. Insökning senast 17 Januari.
* För att kunna komma in, UTÖVER de omöjliga intagningsproven, måste jag plugga in Matte B samt tenta av ytterligare 100 p från gymnasiet.
* Och mitt i all denna stress får jag reda på att jag måste flytta ifrån min fantastiska lägenhet och jag har gråtit som ett barn.
Så nu sitter jag här, totalt matt och frustrerad. Snart bostadslös och snart sysslolös om det inte vill sig. Och med pms på det. Vill bara drämma allt i väggen och krypa under täcket.

--
Tycker hemskt mycket om mitt band, och min tjej. Trots hennes ickekontakt med sina egna känslouttryck. Bad henne se glad ut. Såhär ser hon ut då:

och

Och här är hon förväntansfull:


Och här lycklig:

Min smula. Igår fick hon gissa vad jag hade för ögonfärg, medan jag höll för ögonen. Hon tippade på grå. Där snackar vi uppmärksam. Grönbruna om jag får be.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska snart flytta till Göteborg och behöver tips på var man kan träffa en tjej eller åtminstone få sig en dans. Du som stadgat dig kanske har några tips? Ni är så stiliga du och din tjej!