lördag 8 januari 2011

Ck-klippt och Nef.

Förfest i repan och fest på Nef. Vilken kväll! Och morgon.

Jag, Alice, Ck och Susanna * 2 hade ett extremt intressant spontanrep efter några öl; det var två trumset och två gitarrer och vi alla sprang runt mellan det vi hade att välja på. Runt ett sprang vi in på Nef och jag fick gratis mohjitos. Sedan hade jag ett mycket trevligt gig vid halv fyra, vilket tyvärr stördes lite av att cue-knappen krånglade. Annars var det grymt.
Ses där igen den 25e Feb. Då ska jag spela lite tidigare! Runt tre.

Ck är nyklippt! Och skitsnygg. Jag tänker bara på Disorder när jag ser henne. Tänkte jag skriva, men det lät ju väldigt illa. Jag menar att jag får den på hjärnan. Men det är en av mina favoritlåtar, så tanken är fin.

Världens snyggaste par.

Inga kommentarer: