måndag 20 december 2010

Kroppsvätskor och plastgranar.

När en mycket god vän ringer med andan i halsen och tror att man är död för att man inte uppdaterat sin blogg på fem dagar, är det inte för intet att man börjar känna sig en smula virituell. Frukta icke, jag är i allra högsta grad vid liv. Detta har jag gjort:

snöat in på min midisynth tillsammans med min ena vän Ck och min andra vän chips+dipp.

jobbat.

levt vardagsliv.

repat.

hittat läskiga kroppsvätskor på Göteborgs äldsta gayklubbs toalett.
(på allvar att jag inte reflekterade över vad det verkligen var före jag nu la upp bilden här. Tänkte att wow vilket spexigt spott. Jag är så så så naiv.)

åkt spårvagn med fem tomte-anhängare.



Detta har jag inte gjort:
Städat/Bakat /Handlat julklappar/Packat
Ätit hälsosam och varierad kost
Vunnit pengar att betala min bas med


Idag har jag varit trött, sliten, sjuk. Minst sagt. Halvt medvetslös. Stavade t ex jul med lj. Ljul.

1 kommentar:

Reb aka flatapan @ bdb sa...

fy fan för ditt fynd på toaletten! >_<