söndag 17 oktober 2010

Malin söker blinddate (pimp) & jag har roligt på jobbet

Malin och jag lagade gul mat och drack vin i min minisoffa.
Malin talar på filmen om sin framtida älskarinna. Lite ledord är "skitrik", "ostron", "liggaligga, haffa" och "äldre än 30. 40."
Med den beskrivningen låter jag härmed filmen tala för sig själv. Är det någon som passar in på Malins små lätta krav så är det bara att höra av sig. Jag kan medla.


------

På jobbet idag, när jag och min 98åriga tant satt och tittade på nyheterna:

Nyhetsuppläsaren: Idag har påven utnämnt sex nya helgon..
Jag och Tant: (vi börjar skratta samtidigt och skrattar väldigt länge)
Jag: ...Det var roligt.
Tant: (torkar skrattårarna) Jaa, det var det verkligen!

5 kommentarer:

destiny sa...

efter att ha skrattat morgonkaffet ur näsan säger jag:
åh självklart vill jag dejta finaste malin;)
är precis 30-40, arbetar m dans, har ställe på landet, bil,bor och jobbar överallt(läs uppsala, stockholm, göteborg, amsterdam, new york). skaldjursallergisk dock.. är fast.;) snäll.het. kan det vara ngt?

Reb aka flatapan @ bdb sa...

nu har jag ju inte kvar min qx, men där var en 60-årig tant som var väldigt... påträngande. men det är klart att det hon fascinerades av hos mig var min behåring och inte min ungdomliga hy... så jag. fan jag har ju inte ens kvar min qx så jag kan ju inte förmedla i vilket fall. å andra sidan så vet jag inte om qx-tanter är något att rekommendera (ja, jag är väldigt fördomsfull).

Niki Yrla sa...

pratar med Malin nu och hon är olidligt intresserad! kan hon få din mail till att börja med kanske?

reb sa...

my god var spännande det här verkar bli! :D

Niki Yrla sa...

och hon är fruktansvärt snygg.
typiskt va. alltid råkar man matchmakea.