onsdag 20 oktober 2010

Anna söker blinddate, spännande fortsättning!

Efter att Malin fick ett mycket trevligt napp på sin oerhört utförliga och specifika blinddatesannons är det dags för nya tag!

ANNA PÅ FILM:

ANNA SVARAR PÅ TUSEN FRÅGOR:

Vilken svordom använder du mest?
Fan. Helt klart.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
09.00
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Är ju för 17 fotograf! Självfallet tar jag den.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Himlen är oskyldigt blå, på bio serru. Med Niki. Typiskt svensk. Typisk 3a. Av 5 då.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Åh. Det beror kanske lite på hur mycket jag skulle vinna. Men antingen 1. en lägenhet. 2. ett par hörlurar (lånar Malins - min kombo, ingen bra grej.)
Har någon någonsin kallat dig lat?
Javisst. Fast jag är verkligen inte lat.
När var senast någon stötte på dig?
I lördags faktiskt. Heh. Mycket trevligt.
Vad åt du till middag?
Nikis fantastiska soppa. Med blåmögelost. Nu luktar jag illa.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Flyttar man till Göteborg blir man aktivist. Promise.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja. Lite.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
Oj. Jag har nog inget? Eller? 031, just ja.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Jag är inte riktigt titta-på-tecknat-tjejen. Jag tyckte om spelfilm. Litet kulturpretto.
Hur många syskon har du?
En lillebror.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Haha. Jag är inte blyg. Jag är försiktig.
Äger du några band-t-shirts?
Jepp. I do. En Radio Dept från mina ungdomsdagar. Samt Franz Ferdinand från ännu yngre år.
Läser du för skojs skull?
Ja, det gör jag allt. Fast jag blir rastlös nu för tiden. Men jag älskar noveller. Och novellböcker överlag. Typ "Battle" av Sara Kadefors.
Har du gråtit offentligt?
Absolut. Fast jag gillar det inte. Men klart att jag har varit sjutton och gråtit på bussen hem.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag gör planer.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Maträtter, det är en höjdare!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, inte just nu. Vill nog faktiskt inte. Jag har typ fått för mig att jag vill, men nej, jag är nog ganska säker på att det inte är min grej. *clean tjej*
Kan du kasta macka?
Jag är faktiskt en höjdare. Minst fem ringar.
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Haha! RAS? Jag har ej dejtat en hund.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja, gärna.Fet
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ostelhet. Vad heter det? Avslappnad. Det är attraktivt du.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Jorå. Helt klart. Händer hela tiden.
När sov du senast på golvet?
Råkade slå huvudet i väggen inatt, men det är ju inte riktigt samma sak. Golv. Det vet jag ej. Brukar sno åt mig en soffplats. *girig*
Vilken är din favoritdrink?
Oh. Alltså, drink? Jag dricker nog helst öl. Men kanske någon med persika? Åh ja. Eller hallon.
Gillar du din boendesituation?
Jag älskar den. Mina kombos är de bästa.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
4. Fast då är jag konstig. 8 för att vara normal.
Äter du frukost dagligen?
Klart.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Hemskt. Faktiskt. Har timplanerade dagar nästan.
Vilken är din favoritfrukt?
Hallon. Fast det är ju ett bär. Men det kanske räknas ändå.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23. My god.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag är faktiskt inte säker. Jag kommer nog överens med de flesta. Fast att komma överens med någon innebär ju inte att tycka om. Eller?
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Skulle egentligen heta Botilda. Queert, jag vet. Men så blev det Anna. Vet faktiskt inte varför.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Dö. Och sen "Sov på saken, Anna".
Sover du på sida, mage eller rygg?
Jag sover liksom lite hipp som happ. Gärna på sidan tror jag.

Skulle du säga att du är trendig?
Kanske. Jo, lite. Har en förkärlek för trender. När jag gillar dem.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hehe, den här ni: Cloë Sevigny. Det var nog i ett svagt ögonblick. Annars så Sune.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Heidi. När jag var liten. Ni vet, historien om en flicka som vaktar getter? På ett berg? Ensam. Väldigt sorglig.
Tycker du att du är attraktiv?
Hm. Alltså. Attraktiv vet jag inte, men jag tycker inte att jag är ful.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Hehe.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja. Det skulle jag fått. Äter inte kött. Men fisk. Fisk med frasigt täcke (tack hemmets journal). Alltså åh. Och fiskbullar.

Inga kommentarer: