onsdag 15 september 2010

Sökord och 90talshouse

Sökord/meningar folk använt på google och kommit in på min blogg:

flaterier göteborg
"kommunistiska partiet"
amfetamin och förkylning
brunnsbo pizzeria
godnattsaga sms
hur dansar man till dubstep
ebenhard
hemliga påsar sågor
i dance alone blogg
jag är en kvinna jag har springmask
måla spontant vad betyder allt?
undvika fittpruttar
ripmodel blog
springmask från sushi
skärma av sängen
alice b någonting nej + text
teatersmink silver
ångest av jobbsök
vill dansa vill dansa med ville... men ville ville det
saltholmen nakenbad
handledsinflammation
hur göra dubstep
yrla pride
amfetamin
sagan om mig själv

Börjar tänka att jag har en smått bildande blogg. lite andlig också. jag menar "vad betyder allt", och så hamnar man här. Jag har svaren!

--
På något vänster har jag lyckats få ihop min kommande helg, genom att ta ledigt en halv dag. Nu hinner jag jobba, repa två ggr, gå på två festliga tillställningar, ha plåtning med Anna Grzelec, och så är Tove här. Sedan valvaka på söndag, förstås. A ka kollektiv gråtvaka.

--
Svinbra 90tals house med förtjusande video (snygg tjej i rosa hår):


2 kommentarer:

P sa...

Jag älskar verkligen din blogg, finns nog ingen liknande. Det är verkligen underbart att få läsa dina konversationer med tanterna, sitter alltid och skrattar för mig själv när jag läser dem :)

Niki Yrla sa...

Tack!! Vad glad jag blir!!! Får ha mer tanter med då, de säger roligheter hela tiden.