måndag 13 september 2010

Skrivet i total frustration och vrede.

Denna fick jag och den åker tillbaka till avsändaren lika fort:

Jag är så upprörd att jag vill skada.
Lite gulliga citat som Sverigekukokraterna har slängt sig med:

"Som jag ser det kommer det ingenting positivt ur invandring från avlägsna kulturer, då syftar jag främst på muslimska och afrikanska kulturer."

Om homosexualtitet och "normaliseringen" har partisekreteraren bl a sagt:
"Varför inte normalisera personer som begår tidelag eller pedofili också? Dessa sexuella avarter är inte normala och kommer aldrig att vara normala." Och han tycker att det är ett sjukt samhälle vi lever som inte fördömer "sexuella avarter".
Han har även sagt:
"Ovälkomna former av skånskan i form av brytning på arabiska och serbokratiska bör motverkas"


Men han säger även att "fast jag är inte rabiat, det är klart man tar sig en pizza då och då". Snacka om att bajsa alla invandrare i ansiktet.

Dessutom poängterar de att de absolut inte uppfattar Zlatan som svensk ""på det sätt han tänker och talar."

Jag vet inte vad det är för jävla land jag lever i, då de enligt omröstningar får uppåt 7 %. 49 av deras partikandidater har varit medlemmar i Vit Makt. De kommer att rasera samhället totalt och deras åsikter och förslag kommer bara att bli ännu mer hatiska i den takt de får stöd. Och moderaterna + SD tillsammans kommer att få mig att fly landet. Jag kommer fan flytta härifrån. Samhället går helt baklänges. Jag är seriöst livrädd. Det måste vända. Det måste vända nu.

Jag riskerar att gråta mig sönder och samman på valdagen. Jag vet många som kommer det.
Ni vet inte vad fan det är ni röstar på egentligen.

2 kommentarer:

Zanzi sa...

Det är därför jag röstar V och inte Fi. Hade gärna gjort det annars. Men högst på prioritetslistan är en röd regering och inget sd.

Niki Yrla sa...

Samma här. Fyfan.