onsdag 29 september 2010

Öronvax, BDSM och mödrar

Idag rensades jag på öronvax, det kom mängder och jag skrek av äckelförtjusning. Fantastiskt! Och nu ekar det i huvudet på mig. Det är spännande. Fick höra att jag hade en "skrovlig trumhinna". Well, en kan ju inte vara stilig överallt.

Repat idag och min gitarr funkar inte att koppla in. Betalade tusen pix för att det skulle funka. Han fick tre veckor på sig. Plus två extradagar. Ska dra och spela i Norge i övermorgon, och min gitarr funkar inte. Jag vill slå någon jävligt hårt, imorgon ska jag kräva rättvisa!
(I övrigt känns det sjukt bra, vi är ihoprepade och jag är grymt peppad på att spela live + dja i Oslo.)

Igår kom jag in till min 98åriga tant efter att jag strukit hennes två skjortor. Jag smög in för att inte störa där hon låg på sängen, smålog och lyssnade på radio i hörlurar, mycket högt då hon hör dåligt. Då hörde jag "Jag är en hora, och du ska behandla mig som den äckliga lilla hora jag är" och jag stannade för att höra vad tusan hon lyssnade på egentligen. Forts: "Det finns många olika former av BDSM-sex då bl a förnedring, bajs och kiss är en del av den sexuella njutningen" och hon såg så nöjd ut så. Åh, jag älskar henne!


-
Här är min vackra mor för sisodär 35-40 år sedan. Är vi lika?


3 kommentarer:

KnuzZ sa...

Shit va lika ni är! Du har fått Eva's näsa och hennes min på det där kortet är verkligen DU! Hih roligt att se faktiskt=) Men jag kräver att du sätter lite ludd på kinder, haka och överläpp och jämför med pappsen också för rättvisans skull;)

Niki Yrla sa...

jag tyckte också vi var lika! kändes som att satt på mig en lång peruk när jag såg fotot, dessutom har jag en liknande tjocktröja. tänker på dig och saknar dig!!!! när kommer ni och hälsar på?

KnuzZ sa...

Vet inte om jag kommer. Måste ta mig i kragen och verkligen kolla upp nått datum men då kanske det måste bli i december typ. Jag ska till New York i slutet av november och det lär ta alla mina sparade slantar och inte sparade slantar(låna från oskar) så allt beror lite på det. Hmmm du ska inte till Stockholm snart då? Kram