onsdag 25 augusti 2010

val, kval och pirr.

så mycket som händer nu att min mage dör av pirr.

* jag starta företag med ck (Rip Model)
* vi startar upp klubb Rip redan om en vecka (!!!!!!!!!!!)
* spelningar (oslo, gbg, stockholm och förhoppningsvis portugal)
* plåtningar
* på måndag får vi nycklarna till nya replokalen så att jag, alice, ck och freja kan börja repa med vårt nya band
* samt med mitt, cks och carolines punkband Kastratet
* lön! nu ska jag köpa en loopstation.
* massor av nya låtar och produktioner

och sedan så många val och kval:
* rösta med hjärtat eller taktiskt? (F! eller vänster?)
* fortsätta på vikariatet (tryggt och bra, men tar upp mycket tid) eller satsa mer musikaliskt och söka nya ströjobb (spännande och roligt, men osäkert)
* köra upp en kamera i rumpan eller dö i magsår? (dvs gå till vårcentralen eller ej. jag vet svaret, ja, ja, jag ska, jag ska!)
* slå ihjäl boplats som ger en falska förhoppningar eller fortsätta söka tusen lägenheter?

ps. om någon har en katt att låna mig tas det tacksamt emot.
ps2. bästa sprallan var på framsidan av gp idag - IGEN. (fyra gånger nu va?) hon har förmodligen rekordet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

www.tigerharen.org

där har du kanske din katt.

Niki Yrla sa...

nej, man fick bara två..