söndag 25 juli 2010

Lite gratismusik och trevligheter.

Förlåt att det var hundra tusen år sedan jag skrev. Detta skall självfallet ALDRIG upprepas. Jag har bara varit i fulla farten; jobbat, haft besök och druckit en himla massa alkohol.
T ex i torsdags då jag och Ck körde en dj-spelning med Rip Model på Kontiki, hällde i oss öl och vin med Alice och Hannah. Kvällen slutade hemma hos mig, där jag och Alice bildade country/visduon Ali Sué & Alry Lue och improviserade ihop en låt som invigning av mitt nya ljudkort. (Därefter försökte jag slå sönder min dator, varpå det kanske aldrig kunnat bli ett enda nytt blogginlägg.)

Här kan ni ladda ned låtresultatet. En helt självbiografisk låt som handlar om vår dag, och delvis om min dag på jobbet också:
(bästa är tredje versen som Alice helt skrattar sig igenom)

(Mediafire visade mig att 50 pers hade laddat ned den senaste låten jag la upp, och den lade jag bara upp här så kanske, kanske har jag femtio läsare. Inte dåligt!! Djupt stolt. Och glad.)
--

Nu ska jag köpa propplösning och klorin och hoppas att de löser världsproblemen i mitt hem. allt gillar att läcka här.
Imorgon åker jag till Stockholm!!
Stannar en vecka och det blir pride, Rehabkalas och underbara vänner. Fan vad fint det blir. En grym låt på det, som Ck introducerade för mig igår. Eurodiscohouse i sin bästa anda. Jag blir så lycklig. Det är Queen Ifrica som sjunger. Kunde en inte tro.
Gratis:

Puss.


2 kommentarer:

Ali-Sué sa...

- when i come for you.

Niki Yrla sa...

when THEY come for you. allååååå

/alry lue