måndag 10 maj 2010

Springa på lägenhetsvisningar.

ÅH. Det är roligt och det är jobbigt, detta med att leta lägenhet.

Igår var jag i en underbart fin och ljus etta vid Vårväderstorget med stora fönster, fransk balkong, stort fint kök, badkar, diskmaskin, nyrenoverad tvättstuga, osv osv. Hon sa att jag låg bäst till hittills, men det skulle komma femton till för att titta så jag har inget direkt hopp...

Sedan ska jag kolla på ett storkollektiv på Haga Nygata (!!), som funnits i över trettio år. Två stycken i kollektivet är tydligen över femtio år, det ska bli jättespännande. 

Ringt om en etta i Majorna också, men hennes telefon var av så jag skickade ett sms. Hon blir förmodligen nedringd, stackarn..

(På onsdag morgon får jag svar om ettan vid Vårväderstorget, håll en tumme eller två.)

3 kommentarer:

my sa...

VA!? hur är det möjligt att det finns ett kollektiv i haga som jag inte känner till? Har för bövelen växt upp där. helt jävla galet.

Ma sa...

Aj, träningsvärk i tummarna!

Ma

Kråkan sa...

jag och C håller tummarna så hårt vi kan!!