torsdag 29 april 2010

Tråkig tjej

Jag hatar att vänta för länge. Nu har jag väntat på svar om lägenheten i ett par veckor, och det är totala kommunikationsproblem alla inblandade emellan, förutom mellan mig och Mattias som är ungefär lika otåliga. Jag har känt mig pirrig och exalterad över det hela, nu känner jag mig enbart rastlös och vill bara veta. Det är en för fantastisk lägenhet för att jag ska börja söka annat på allvar. 

  Igår var jag gnällig, sjuk och lat. Caroline var här hela dagen, var fantastiskt god och bra och bakade nyttigt bröd till oss. På kvällen begav vi oss ut på en promenad in till stan, och hade glömt att upplysa Caroline om min maskfobi. Det var ganska pinsamt. Betedde mig likt en stelopererad/gravt paranoid. Jag är inte så häftig som jag tror. 

 (Idag är jag gnällig, sjuk, lat, gravt uttråkad och musikproduktiv.) 

4 kommentarer:

N sa...

Om du går in på kvinnofolk via kryssdäcket, så finns det på anslagstavlan där annonser till iaf ett par kollektiv som söker nya inneboende! Om det är aktuellt fortfarande vill säga.

Niki Yrla sa...

kryssdäcket? ja, det är sannerligen aktuellt..

Niki Yrla sa...

vem är du förresten?

N sa...

Alltså från baksidan inte första lång! Jag är jag! Äsch du vet nog (fast du känner mig inte och nej jag är inte galen).

Vad gör du vid dator på självaste första majs demonstrationstimme kan man också undra! :)