onsdag 10 mars 2010

Världens minsta stad.

Första dagen på jobbet och jag tror att jag kommer att trivas. Det var nästan som ett serviceboende; folk behövde inte mycket hjälp, inga lyft och de var sociala och fina. Känns bra att komma tillbaka dit imorgon, hoppas på den fasta tjänsten också!

Göteborg är så litet. (Inget negativt, jag älskar det.)
Ringde Caroline efter jobbet och vi var på helt olika ställen i staden. Sedan när jag är i Brunnsparken så pratar vi fortfarande och går in i varandra, utan att alls fatta hur det hela gick till. 

Morgonhund har mat i mund. 

Mitt favoritpar, för att de är så jävla bra båda två och nästan extra bra tillsammans. Hur många par är det?

Växtdelen av mitt rum. 

Fått matta!!!! Mitt rum dagtid, med gamla äckliga lakan. 

Mitt rum kvällstid med fantastiska, rena lakan. 

2 kommentarer:

Kråkan sa...

haha, växtdelen. haha!

Niki Yrla sa...

vattnade växtdelen för första gången igår!