måndag 29 mars 2010

Sportigaste bruden i Sverige, ungefär.

Åkte hem till Götet idag och det var ingen rast och ingen ro! Skrev klart min nya låt på tåget, provsjöng den för Elona när jag kom hem och struttade därefter iväg till gymmet med enbart en träningssko till hands och gjorde av med en oerhörd summa pengar på träningskort. 
Klarade med relativ ansträngning 30 lyft med 40 kg i benmaskinsgrejen. 
Inte illa för en som jag. 

Hade en fantastiskt fin fika med Sol därefter och nu har jag oerhört energi och adrenalin i kroppen! Ska dricka kokoste och joina filmkvällen som pågår här med Elona, Evelina, Caroline och David. It´s good to be home. 

Dagens slutsats är att jag kommer att sluta som en fattig, men vältränad, trubadur.
Jag vill verkligen ut och spela igen, extremt peppad och extremt redo. 

3 kommentarer:

Nettan sa...

Åå, det var roligt att höra att du är en trofast läsare av min blogg. Det känns mystiskt att inte veta vilka som läser.. helt okända kanske? Men att du hänger med känns enbart tryggt och mysigt. PUSS!

Kråkan sa...

snart är du ikapp mig! :)

Tove Daa sa...

jag rekommenderar att du tar en lektion med personlig tränare. Gymmen brukar erbjuda en fri konsultation. Så du får du veta hur du ska träna för att det ska passa dig. Hur många set du ska göra, osv. Det är inte automatiskt bra med väldigt tunga lyft etc. Jaja, :)