onsdag 24 mars 2010

Sport och öl. Och Stockholm.

Har en träningsvärk som inte är av denna världen. Andrea ledsagade mig till Domkyrkans friskis&svettis och himmel, där blev det hårdträning. En kvart på träningscykel (nivå 6 för er som kan något om sådant här..) och jag kunde knappt balansera på mina fötter efteråt. 
Sedan tränade vi väl i 1,5 timma till och det kändes fantastiskt, men jag är knappast det starkaste på jorden. Fast ska bli!

Var på Kellys igår kväll, och tog ett par öl med Kajsa och pratade med människor vars existens jag vetat om men aldrig talat med. Himla fint. Blev mycket snack om musik, utbildningar, sexologi och genus. Och sport. Ska träna med (en annan) Kajsa på måndag, det blir spännande. Nu jävlar, ni kommer inte känna igen mig om ett par månader.

Imorgon drar jag till Stockholm.
Detta ska jag göra: 
* Se Booka shade 
* klippa mig 
* vårfika på Copa 
* träffa min syster och systerson 
* gå på Vaginaday på Högis och spela akustiskt där runt 15
* släktträff
och självfallet hänga med mina underbara vänner. 
Ändå känner jag redan ett sting av Göteborgshemlängtan då jag tänker på att jag ska stanna ända tills måndag... 


1 kommentar:

Kråkan sa...

MEN VADÅ RUNT 15!!!!????? Du sa ju på kvällen :(