onsdag 31 mars 2010

House och tofu

Jag sitter helt slut och tänker att jag ska till Ica och handla en smula mat och göra god marinerad tofu, men jag kommer ingen vart. 
  Gymmade idag, själv för första gången, och det gick vägen och jag blev svettigast i världen. Nästa gång ska jag för tusan ha med mig musik, men jag har inga små hörlurar. Och jag har inte råd att köpa, och de måste vara lite dyra eftersom att de måste vara bra, annars så är det helt värdelöst. Dåligt ljud är fruktansvärt.

House, house, house! Trodde aldrig detta om mig. Det är helt fantastiskt, och perfekt regnmusik. Tänk så många år jag avskytt denna förtjusande musik, och nu insett att det är den perfekta promenadmusiken, särskilt då det vankas regn. Hurra för livet, och våren!

Imorgon ska jag ta tag i mitt liv och söka utbildningar. Gött.

3 kommentarer:

Tove Daa sa...

små hörlurar (de bra) är inte alls särskilt dyra. 300 pix för värstingarna, men du får ett par med bra ljud och bas för 150-200

J sa...

Hej, jag kan rekommendera Sennheiser CX300-II Precision In-ear (till 40% rabatt på CDON.com).



http://cdon.se/hemelektronik/sennheiser_cx300-ii_precision_in-ear_-_black-4070886

Niki Yrla sa...

Tackar tackar så hemskt mycket!