torsdag 10 december 2009

Flugis bortgång och mörkret är undergången.

Jag brottas med den sorgliga sanningen om att Flugi nog är flugen (haha) till himlen vid detta laget. Det var tre dagar sedan jag hängde med honom sist, och jag misstänker att det kan handla om en naturlig död (han blev trots allt 3 ggr äldre än genomsnittet) eller så lyckades han med sitt förra självmordsförsök; nämligen att krypa ned i papperskorgen. Jag inte hittat något fluglik än här, så det kan ju mycket väl hända att jag råkat slänga honom. 

--
Det har varit en jobbig kväll. Jag har inte alls mått bra, men det börjar ge med sig nu. Har inte mått bra på riktigt sedan i mitten av sommaren och detta jävla mörker gör ingen själ lyckligare. Hoppas på en vändning snart. Gärna jättesnart. Om två veckor vänder mörkret iallafall. Det är inte det sämsta!


Inga kommentarer: