tisdag 15 december 2009

Aids-faces utan Aids.

I Göteborg har jag inte somnat före 04 en enda dag och inte stigit upp före 11:30. Dags att vända tillbaka dygnet snart. 


bild 1. jag försöker göra min tunga så smal jag kan. bild 2. sannah försöker göra sin tunga så smal hon kan.

Föregående natt gav jag Sannah ett nytt komplex (inte meningen) när jag berättade för henne att hennes tunga är ovanligt tjock. Hon i sin tur gav alla mina framtida (och föregående) kärestor grava komplex genom att påstå att min tjejsmak genomgående är hålögda brudar med kantiga ansikten, vad hon en aning brutalt gav namnet: "Aids-faces"
Kan fatta hennes poäng, så jag erkänner väl då. Fast att hon sa att jag "tydligt inte har någonsomhelst tjejsmak" efter att jag sagt att jag tycker att Julianne Moore är en av de vackraste människorna på denna planet, kan jag verkligen inte förstå. Kolla på min kombo t ex, hon är kär i Linda Isacsson. Där kan vi snacka INGEN tjejsmak. (Tycker om dig ändå, Jullan)

Testa förresten att säga Aids-faces flera gånger på raken, sannerligen en tungvrickare!

Inga kommentarer: