fredag 27 november 2009

Paris och musikskriveri

Jag och Elin satt och var trötta på allt.
Jag: - Tänk om man bara skulle åka till flygplatsen nu och dra någonstans. 
Elin: - Ja, men hallå, ska vi åka till Paris eller?
Jag: - Ja, vi gör det. Jag hämtar datorn.

10 minuter senare hade vi bokat plan (400 pix tur och retur) och hotell, morgonen 5 Februari, till kvällen den 8e. En bit kvar, men eftersom att dagarna och veckorna flyger så känns det ganska snart. 
---
Ångestnatt. Nu ska jag strax iväg och fortsätta spela in The sound we once shared. Har skrivit lite musik nu på morgonen, det har börjat lossna för Happy så strax ska den väl vara färdig för uppspel och inspel! Tur, hade blivit jävligt besviken på mig själv annars. Den är lite för kvalitativ för att slängas i någon sophög. 

Inga kommentarer: