torsdag 12 november 2009

Göteborg, fårlik osv.

Imorgon kl 09.07 beger sig jag, Elin och Katarina till huvudstaden Göteborg, med pompa och ståt. På kvällen blir det inflyttningskalas hos Emelie och Sofia med massor av fina vänner på plats och ack i himlen så jag längtar. Har införskaffat ett plagg i form av en kraftigt prisnedsatt skjorta kvällen till ära. Åh det ska bli så himla underbart! Världen är god ibland.
Nu ska jag, Sannah och Elin på Högkvarteret. Bara det bästa och det roligaste av det bästa och roligaste är gott nog åt mig. Igår sportade jag badminton med Elin som var en hård motståndare - men jag vann förstås - och idag har jag sagolik träningsvärk. Denna träningsgrej är det bästa på länge.

På torsdag ska jag plåtas likblek med en ryggrad från ett får på ryggen. En mycket pälslös fårtjoffsan med andra ord. Ser framemot det, ska bli spännande och minst sagt en annorlunda upplevelse. 

Dagens enda minus är att jag mår illa och är skakig jämt och ständigt. Handlingsförlamad med andra ord. Får väl se om B-vitamintabletterna hjälper, iallafall gör de mitt kiss neongult vilket gör det till en innerlig upplevelse att gå på toa. Ni borde testa.

Inga kommentarer: