tisdag 6 oktober 2009

Surt golv.

Jaha. Det är bara jag som kan lyckas skura golvet med en smutsig mopp. Trots att jag skurade ur själva hinken jättenoga, och trots att jag i efterhand har rökt in mitt rum med rökelse så luktar mitt golv surt. 
Rent i övrigt är det iallafall, så himla städat att man inte kan tro att jag är kapabel till sådant. Och allt för att Sannah "Sannah Kvist" Kvist kommer på besök nästa vecka!

(Mycket friskare är jag tyvärr inte. Snarare sjukare. Hatar förkylningar, det går aldrig över. Nu sitter jag och har ångest över en presentation som jag ska skriva om mig själv, till Heroine. Har redan gått sex minuter över min deadline. Jag hatar sådant här, min adhd-hjärna mosas ihop.)

--
Med FANTASTISK hjälp av Malin skrev jag denna intellektuella prosa:
Importerad från Göteborgs bästa electroklubb I DANCE ALoNE kommer Dj Yrla, som kommer att spela så snuskig och hård electro att du kommer falla i upphetsad trans såpass att du inte skulle upptäcka om så universum störtade in i ditt pannben. Debasers bar kommer att förvandlas till ett inferno av vild dans och vilt hångel och aldrig bli något annat igen.

2 kommentarer:

sannah sa...

städar du för min skull? GULLIG!!!

Niki Yrla sa...

äääsch, den gamla skurtrasan..