fredag 9 oktober 2009

Pre-Heroine

Har varit och ätit fantastisk mat (gratis) på Debaser Medis och testat lite ljud och utrustning så nu känner jag mig lugnare. Åkt hem en sväng nu för att pilla på lite mixar och jag förstår inte hur jag någonsin har klarat mig utan hemmautrustning! Kan tyvärr inte öva för mycket för jag hör inget på mitt vänsteröra. (Hela min kropp verkar falla sönder. Och jag snorar slem hela tiden. Borde egentligen ha en liten spottbytta i dj-båset för att helt och hållet klara kvällen. Och min trumhinna lär sprängas. Kul tjej.)
Men jag är skitpepp på kvällen, Drug designers är grymma (och snygga) och jag är ganska grym (och ganska snygg). Jag ska dansa till världen skiljer mig åt!!!! Puss och kram, ses ikväll hoppas jag. 

2 kommentarer:

arina sa...

Designer Drugs heter de. Men drug designers går väl ocksa bra... förutom det att meningen med namnet försvinner lite http://en.wikipedia.org/wiki/Designer_drug

Niki Yrla sa...

Men gud det var vad ju nästan pinsamt. tack för ditt rättande!