söndag 9 augusti 2009

Två dagar med mig och Malin.

En liten summering av mina och Malins senaste två dagar av innerliga äventyr:

Finaste fina, vackraste vackra! (ps. Hon är singel och lesbian! 2 in 1!)
(Jag testar vad min mobil går för, och det är inte för hackor. Titta den lilla clip-arten! Samt 3.2 megapixelkamera.
 )
Ifall jag och Malin slår slag i saken och skaffar några ungar är detta ett exempel på vad vi har att vänta oss.

Detta är ett annat finstilat exempel. Slående likt ett mumintroll.


Jag valde sepia-funktionen på min mobil för att jag drömde i sepia om sepia, jag skulle ha något jävla företag med sepiainrikting eller något. (Skadad är jag, men av vad?) Detta var i ett nyvaket ögonblick och jag spärrade upp ögonen det mesta jag kunde, tror detta är fjärde eller femte försöket.

Lilla fina fågelkvinnan och jag på jobbet.

När den roliga jag-vill-hångla-och-dricka-öl blir till en boring heteroutgång vars höjdpunkt är ett möte med Dillan så kan man alltid låsa in sig på toaletten och ta lite foton med min tjusiga kavaj.

Vi exprimenterade vilt med den! Nunneaoutfits och vem vet vad. Sedan åkte vi hem till Malin och åt mackor istället



PS IMORGON FYLLER JAG ÅR!

Inga kommentarer: