söndag 30 augusti 2009

Malin, min smula

Helt spontant bestämde jag mig för att ta min handledsinflammation på allvar och sjukskriva mig denna helg. Det var nog det bästa jag gjort, det har gått ca ett dygn och det har varit ett FANTASTISKT sådant!
Malin har varit en aktiv del av det och vi såg Vanilla Sky igår, drack te och smällde i oss popcorn och somnade därefter, sov till kl 13, åt frukost på Copa och shoppade loss för enorma summor på Hallongrottan, tittade på böcker på regeringsgatan och har varit på Högkvartetet ikväll. Kan låta normalt och inte speciellt eggande, men det har varit ett otroligt äventyr! Jag älskar Malin mer än allt annat, och varje sekund är magisk. Vi kommer nog gifta oss en dag. 

Dessutom håller jag på med en ny låt. Igen. Den blir riktigt jävla bra, är så pepp på den. Jag behöver det här, min inspiration är som ett sinande vattenhål. 

1 kommentar:

Anonym sa...

You're so interesting! I don't think I have
read through a single thing like that before.
So wonderful to find somebody with a few unique thoughts on this subject.
Really.. thank you for starting this up. This site
is something that's needed on the web, someone with some originality!
Also visit my homepage Instalación geotermia en Madrid