söndag 5 juli 2009

Fest, flator, bögar, MJ.

Igår jobbade jag tolv timmar och alkohol på det har jag ju upplevt förut... Jag (iförd knallrosa paljettklänning) drog till min syster för att fira Oskar (hennes pojkvän) på sin 27årsdag. Det var riktigt trevligt och därefter drog jag och Ida till Libra på Kolingsborg som tydligen var någon gayklubb. Det var helt enormt mycket bögar och enormt dålig musik, och på nedervåningen var det utsmyckat med sängar där det låg massor av bögar. Jag och Ida trängde ut bögarna ur en säng och slog oss ned där - icke i sexuellt syfte - men fick snart besök av en flata som sa att hon dj:at ikväll och kört "säkert 20 michael jackson-låtar". "20??" undrade jag förfärat, men hon tog det för fascination och svarade mycket stolt "ja, MINST. Och tio Elvis." Sedan la hon sitt ben på mig och vägrade flytta på det.
Därefter kom det ett heteropar som letade efter folk att ha trekant med (tror jag?) och flatan övergav oss för dem: "Alltså om hon vore min tjej skulle jag aaaldrig låta henne vara med andra". Och så pratade jag sista halvtimman med en kille som på allvar först trodde att jag var Agyness Deyn. Han var snäll. "Jag trodde seriöööööst att du var henne först, jag ba, oj. Alltså jag har sett henne på BoomBox, inte pratat med henne men suttit snett mittemot. Ni är helt sjukt lika. Inga klassiska skönheter men ni har NÅGOT. Om du skulle åka till London skulle alla paparazzi-fotografer förfölja dig, om inte annat så i look-a-like-syfte", sa han om och om och om igen i en halvtimma tills han kände igen Ida, upprepade detsamma för henne och sedan började prata hår. Sedan drog vi. Vi kom in gratis iallafall!


1 kommentar:

Anonym sa...

Bögar på en bögklubb? oh my..