fredag 19 juni 2009

Idag har jag uträttat små och stora saker

Idag har jag skaffat Skype. No contacts, hittills.

Idag har jag och Malin sett en svensk, halvkass relationfilm där vi suckade lättat över att inte vara personerna i fråga. Någon av dem. En av dem kunde vi dock tänka oss att tillbringa våra liv med. 

Idag har jag varit sjuk, precis som igår och i förrgår.

Idag har jag tagit itu med halvsvåra känsloämnen. 

Idag ska jag laga mat och se L word season 5.

Idag var jag stark nog att efter sju år radera mitt qx-medlemskap, efter att först gått in på hennes sida för att säga hejdå till allt jag har kvar av henne vilket är ingenting. Och inget har hon kvar av mig. Fjorton månader och aldrig fattade jag vem hon var. Hon frågade ibland om jag ansåg mig känna henne och jag sa alltid nej.


1 kommentar:

goeb sa...

äntligen har du tagit livet av dig på qruiser! det var starkt! 1000 pussar